سفرمی، یک موتور جستجو است که با بانک اطلاعاتی آژانس‌های هواپیمایی در ارتباط است . به همین دلیل با جستجوی هر مقصد خاص، قیمت تمامی بلیط‌ هواپیما  چارتر از شرکتهای هواپیمایی مختلف را برایتان نمایش می‌دهد تا بلیط مد نظر خود را از طریق وبسایت سفرمی و یا اپلیکشن سفرمی (که به راحتی قابل دانلود و نصب است) اری بفرمایید.
نکته حائز اهمیت این است که شما در سفرمی، امکان فیلتر کردن لیست پروازهای چارتری را هم بر اساس قیمت، شرکتهای هواپیمایی، ساعت پرواز و حتی نوع پرواز دارید .

 

در گذشته بلیط یک فرآیند وقت‌گیر بود . مسافر می‌بایست با صرف هزینه و زمانی بسیار زیاد، از طریق آژانس های هواپیمایی اقدام به بلیط کند. اما امروزه رزرو اینترنتی بلیط هواپیما، ساده‌ترین و در دسترس‌ترین روش ممکن است. در هر ساعتی از شبانه‌روز می توانید بلیط هواپیما خود را به راحت‌ترین و مطمئن‌ترین روش اری بفرمایید. سفرمی امکان دسترسی یکپارچه شما به عمده آژانسهای مسافرتی را در یکجا فراهم کرده تا با توجه به قیمت و شرایط پرواز، به سادگی و با اطمینان خاطر، پرواز مناسب خود را انتخاب نموده و بلیط را اری کنید. برای انجام این کار تنها لازم است به سایت سفرمی مراجعه کرده و یا اپلیکیشن سفرمی را بر روی موبایل و یا تبلتتان نصب کنید. سپس در کوتاهترین زمان ممکن بلیط هواپیما سفرمی safarme.com خود را ه و مهیای سفر شوید. برای بلیط هواپیما به صورت اینترنتی تنها لازم است پول کافی در حساب متصل به کارت بانکی (عضو شبکه شتاب و دارای رمز دوم) خود داشته باشید.


بلیط هواپیما سفرمی بلیط ,سفرمی ,هواپیما ,اری ,هواپیمایی ,بلیط هواپیما , بلیط ,هواپیما سفرمی ,اری بفرمایید ,تنها لازم ,بلیط هواپیما سفرمی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وکالت احترام و ادب کاکو چت ستاره باران SEE YOU sadra mohebbikhah دانلود آهنگ جدید ، اخبار ورزشی ، دانلود فیلم دکور چوبینه