اگر قصد بلیط هواپیما خارجی را دارید یکی از توصیه های ما به شما این است که زودتر از تاریخ رفت، اقدام به بلیط هواپیما خارجی کنید. اما در این میان این نکته حائز اهمیت است که در 60 روز قبل از موعود پرواز به دلیل اینکه شرکت های هواپیمایی هیچ تخفیفی روی پروازها اعمال نمی کنند از بلیط هواپیما خارجی خودداری کنید! همینطور بهتر است تا در زمان های مختلف ایرلاین های مختلف را بررسی نمایید تا بتوانید ارزان ترین بلیط هواپیما خارجی به مقصد مورد نظر خود را پیدا کنید.

در صورتی که قصد سفر به کشورهایی دارید که تعطیلی رسمی آنها روز شنبه و یکشنبه می باشد بلیط هواپیما خارجی خود را در روز چهارشنبه که قیمت کمتری دارد اری نمایید. برای تهیه بلیط هواپیما خارجی با قیمتی ارزان تر، در صورتی که حتما لازم نیست زمان خاصی به کشور مقصد سفر کنید بهتر است از بلیط هواپیما خارجی خود در ایام تعطیل و پیک که مسافران بسیاری اقدام به بلیط هواپیما و سفر میکنند خودداری کنید.

 

در صورتی که قصد سفر خارجی دارید لازم است در ابتدا، قبل از بلیط هواپیما خارجی خود اطلاعاتی را در رابطه با میزان بار مجاز در هواپیما به دست آورید. این مقدار بار مجاز با توجه به ایرلاین، کلاس پروازی و سایر عوامل متفاوت می باشد. مقدار باری که مسافر می تواند به همراه داشته باشد در بلیط هواپیما خارجی و قسمت وزن بار قید شده است. اما به طور کلی و بر اساس قوانین بین المللی مسافران تنها می توانند حداکثر 30 کیلوگرم بار را به همراه خود داشته باشند که این مقدار در قسمت بار هواپیما قرار می گیرد. مسافران همچنین می توانند حداکثر 7 کیلوگرم بار را در قسمت کابین هواپیما در طول پرواز به همراه خود داشته باشند.

سفرمی به شما این امکان را می دهد تا با فیلتر کردن کلیه اطلاعات پرواز و مقایسه قیمت ها، بلیط هواپیما سفرمی safarme.com خارجی سفر خود را با قیمتی مناسب اری نمایید و سفری امن و خاطره انگیز را تجربه نمایید.


بلیط هواپیما سفرمی هواپیما ,بلیط ,خارجی ,نمایید ,قسمت ,سفرمی ,بلیط هواپیما ,هواپیما خارجی , بلیط ,هواپیما سفرمی ,داشته باشند ,بلیط هواپیما خارجی ,بلیط هواپیما منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

همه چیز | از همه جا | درباره همه چیز! آموزش ،مدیریت ، مشاوره تربیتی و تحصیلی عمو رحیم حس خوبی دارم شناخته شو دوربین مداربسته hanozhastam