اهمیت قدرت فکر

آیا تا حالا به این فکر کرده‌اید که صدایی که در سرتان دارید، چطور مستقل از مغز واقعی‌تان است؟ همانطور که می‌دانید، ذهن توسط مغز ایجاد شده، اما چطوری؟ دقیقا نمی‌دانیم! فقط می دانیم، مغز و ذهن انسان به شکل جدایی ناپذیری به یکدیگر متصل هستند.
مغز شما ابزاري کاملاً پويا و ديناميک است. از لحظه اي که به دنيا مي آييد و تا زماني که از دنيا برويد، تريليون ها مدار را آزمايش و تست ميکند تا شما در مسير زندگي خود پيش رويد. اگر سيم کشي ها مفيد و صحيح باشد، شما به فردي موفق در زندگي تبديل خواهيد شد، و اگر که نه مطمئناً شکست خورده خواهيد بود. مسئله ي اميدوارکننده اين است که هر چقدر شما از مغزتان استفاده يا سوء استفاده کنيد، عاقبت به اوج قوه ي ذهنيتان خواهيد رسيد، زماني در زندگيتان که قدرت هاي شناختي و خلاقيتي شما در آخرين حد خود کار مي کنند. ذهن شما بسیار قدرتمند است. روزی فردی از آنتونی رابینز پرسید که: من چطور می توانم ذهنم را درمان کنم و موفق شوم؟ آنتونی رابینز پاسخ داد شما انسان بسیار موفقی هستید! چون توانستید ذهن انسان با این همه قدرت و توانایی را بیمار کنید. اگر به من بگویید چطور توانستید ذهنتان را بیمار کنید، به شما خواهم گفت چطور می توانید درمانش کنید.
اساسا قدرت ذهن انسان در پرسیدن سوالات خوب است. ما بیشترین گفت و گو را در طول روز با خودمان داریم. سوالاتی که از خودمان می پرسیم ذهن مان را درگیر گرده و ضمیر ناخودآگاهمان به دنبال یافتن پاسخ آن ها خواهد رفت. به این ترتیب دائما ذهن و ضمیر ناخودآگاهمان در حال برنامه ریزی شدن از طریق همین سوالات و گفت و گوهای درونی هستند.
پس می توان گفت که: با تفکر صحیح و باور داشتن به قدرت تفکر و قانون کائنات میتوان به موفقیت های بزرگی دریافت. دستیابی به این موفقیت ها به هیچ وجه اتفاقی و ناگهانی نیستند، بلکه شما با قدرت نامحدود فکر خود و داشتن ایمان قلبی به این قضیه که خواستن توانستن است شادکام و خوشبخت خواهید شد.
شما فرصت آن را دارید که زندگی خود را سالم، مفید و سرشار از شادمانی و موفقیت برجسته و بزرگ سازید ولی شرط آن این است که قوانین زندگی را بکار ببرید.


گروه تحقیقاتی اکسیر قدرت ,انسان ,چطور ,موفقیت ,خواهيد ,ضمیر ناخودآگاهمان ,آنتونی رابینز منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

قیمت کاشی و سرامیک سامان اس ام اس خرید اینترنتی دانلود فیلم پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان tamireojaqgazelofratech یک ماما